Realizare identitate vizuală

Brandul, identitatea vizuală și logo-ul sunt trei elemente esențiale pe care se realizează procesul de consolidare a credibilității firmei pe care o administrezi în mediul general de business. Toate aceste trei elemente se intersecteaza pe mai multe corespondente pe care le-am detaliat in aceasta pagină.

Care este procesul de construcție a brand-ului?

Denumirea “BRAND” (preluată din limba engleză) definită în termeni juridici ca „marcă înregistrată” se traduce direct prin „întipărirea/inscripționarea unui simbol”, pentru a determina si fixa apartenența. În zilele noastre, firmele încearcă prin BRAND să își deosebească activitățile, produsele și serviciile de cele ale concurenței, iar acest demers dă naștere unui proces amplu de comunicare prin care se transmit către client atribute, atitudini și emoții referitoare la filosofia adoptată de firmă și de produsele/serviciile acesteia. Pentru a se contura procesul de BRAND la procesul de comunicare se adaugă efectul perceput de catre auditoriu (clienții sau potențialii clienți).

Brandul în principal ajută la poziționarea corectă si delimitarea față de concurență și la o identificare mai rapidă a produsului, serviciului sau firmei. Iar un efect secundar este acela de a ușura comunicarea, fiind bineînțeles și o garanție a calității. Consumatorul, este dovedit că are mai multă încredere într-un brand cunoscut (testat) și se simte natural să repete procesul de achiziție, formându-se astfel o legătură și bineînteles un proces comercial. Prin poziționarea si creșterea brandului se investește în acesta, iar pe termen lung rezultatul se poate vedea direct în raportul comercial.

Elementele din care este alcătuită identitatea vizuală

Identitatea vizuală (BRAND-ul) este compusă dintr-o serie de elemente care urmăresc aceleași orientări, direcţii pentru a crea o imagine unitară pe toate materialele unde este prezentă. Identitatea vizuală este compusă și este reprezentată de fonturi, culori, modele grafice, îmbinate de asemenea natură pentru a crea un tot unitar.
Identitatea vizuală (BRAND-ul) este compusă din toate elementele vizuale care determină și reprezintă afacerea, în general acestea sunt:

  • logo: simbolul;
  • materiale identitate (pachet stationary): foi cu antet, cărți de vizită, plicuri;
  • pliante, broșuri, cărți, cataloage, rapoarte lunare / trimestriale sau anuale;
  • meniuri & materiale printate informative despre ofertă;
  • website-uri;
  • produse și ambalaje (packaging);
  • imprimări textile: tricouri, șepci, uniforme;
  • design interior și exterior;
  • alte forme de comunicare (vizuală, auditivă).

Rolul BRAND-ului este de a oferi direct sau indirect informații despre produsele sau serviciile firmei și de a stabili un raport pozitiv în relația cu consumatorul. Acest proces comercial este similar cu interacțiunea din societate, unde prima impresie poate influența pozitiv sau negativ toate rapoartele ulterioare.

Consultație gratuită

Va rugăm să completați formularul de mai jos și în cel mai scurt timp unul dintre colegii noștri va lua legătura cu dumneavoastră. Vă mulțumim.

    Servicii solicitate:*

    Realizare website de prezentareRealizare magazin onlineRealizare pachet identitateCampanie de promovare onlineÎnregistrare domeniu de internetSolicitare ofertă web hostingOptimizare proiect existentAmazon BrandingAltele

    Buget disponibil:*