Realizare manual de identitate

Rolul principal al manualului de identitate este acela de a preîntâmpina utilizarea eronată a elementelor de identitate vizuală (elemente de BRAND) pe orice fel de materiale tipărite sau digitale, atât în ceea ce privește dimensiunea, proporțiile cât și cromatica utilizată.

Manualul de identitate are funcția principală de a asigura o comunicare vizuală coerentă, consistentă și armonioasă, pentru orice utilizare ulterioară a BRANDULUI pe orice tip de material. Manualul de identitate nu are o structura fixă, el poate sa fie mai simplu sau mai bogat, tratând doar elementele principale ale brand-ului sau, în varianta complexă, acoperind toate elementele de brand. Astfel, un manual de identitate trebuie neaparărat sa conțină:

A. Descrierea esenței brandului

După cum am detaliat în rândurile de mai sus, informațiile cuprinse îm manualul de identitate vizuală trebuie să fie detaliate și să acopere toate componentele identității vizuale ale unui brand. Astfel, este important ca acest manual să descrie si să detalieze toate argumentele din spatele alegerilor de design: culoare, formă, simboluri etc. Aceste detalii prezentate în manualul de identitate sunt, de fapt, esența mărcii respective (brandului) care, la modul punctual, ar trebui să se traducă prin: valori, poziționare, mesaj care se dorește a fi transmis, misiune și viziune.

B. Logo (siglă) și slogan (dacă există)

Logoul (sigla) este în general primul și cel mai valoros element vizual al unui brand și este totodată cel care va fi utilizat în cele mai multe cazuri, pe majoritatea elementelor vizuale, de aceea este prezentat imediat după descrierea generală a brand-ului.

Sunt detaliate si specificate versiunile acceptate de poziționare a logoului, pe verticală și pe orizontală, proporțiile care trebuie respectate și dimensiunile ce trebuie respectate în orice utilizare a acestuia. Se ilustrează detaliat cum se folosește logo-ul alături de slogan (dacă avem un slogan ce are și un logo) și cum se folosește în lipsa acestuia.

C. Paleta de culori utilizată

Manualul de identitate trebuie să conțină specificate clar culorile folosite în redarea grafică a elementelor de brand și codurile acestora în diferite moduri cromatice (RGB, CMYK, etc.).

D. Typography

Manualul de identitate conține de asemenea și indicațiile de typography: familiile de fonturi folosite, dimensiuni, înălțimea rândului, valoarea kerning-ului, dacă există și tipurile de formatare ș.a.m.d.

E. Integrarea logoului și a sloganului pe diferite suporturi / materiale grafice

Poziționarea logoului și a sloganului se regăsește pe documente printate precum: cărțile de vizită, plicuri personalizate, foi cu antet, hârtii de fax etc. În completare, elementele de identitate se regăsesc și în mediul online, website de prezentare companie, magazin online, bannere publicitare, newslettere, comunicari de business ș.a.m.d.

Consultație gratuită

Va rugăm să completați formularul de mai jos și în cel mai scurt timp unul dintre colegi noștrii va lua legătură cu dumneavoastră. Vă mulțumim.

    Servicii solicitate:*

    Realizare website de prezentareRealizare magazin onlineRealizare pachet identitateCampanie de promovare onlineÎnregistrare domeniu de internetSolicitare ofertă web hostingOptimizare proiect existentAmazon BrandingAltele

    Buget disponibil:*